Álláslehetőségek
Pénzügyi gyakornok
Diákmunka: Szeretnél Te is egy nemzetközi csapat részeként, egyedülálló és széleskörű szakmai tapasztalatra szert tenni? Itt a lehetőség! Partnerünk egy vezető szerepet játszó, globális gázipari és mérnöki vállalat, az ipari, orvosi és különleges gázok és gázberendezések egyik vezető szállítója Magyarországon. Termékeiket gyakorlatilag minden iparágban, a kereskedelemben, a tudományban és a kutatásban is használják. Új kollégájukat pénzügy és kontrolling területre keresik.
Munkavégzés helye:
- Munkádat budapesti (IX. kerület, Illatos út), vagy répcelaki (Vas megye) telephelyünkről is elláthatod, valamint Home Office lehetőséget is biztosítunk.
Munkaidő:
- Munkádra hosszú távon számítunk, heti minimum 2-3 napos/20-25 órában történő munkavégzésben
- Szünetek idején – vagy amikor órarended/elfoglaltságaid engedik -, több munkanap vállalására is lesz lehetőséged (akár heti 40 órában)
Fizetés: 2 380Ft /óra
Feladatok:
- Pénzügyi és kontrolling osztályunk napi munkájának támogatása
- Digitális rendszereink fejlesztésében, bevezetésében történő aktív részvétel
- Pénzügyi riportok és KPI elemzések előkészítése
- Munkádat pénzügyi igazgatónk támogatásával végezheted, széleskörű és nemzetközi szakmai tapasztalatra szert téve
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony
- Gazdaságtudományi területen tanulsz
- Legalább három szemesztert teljesítettél alapképzésen, vagy megkezdted mesterképzésed
- Magabiztos vagy az MS Office rendszerek, különösen az Excel használatában (PowerQuery, PowerBI ismerete előnyt jelent)
- Magabiztosan használod angol nyelvtudásodat (írásban és szóban egyaránt)
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Pénzügyi gyakornok first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésKlímaszerelő segéd és asszisztens
Diákmunka: Partnerünk klíma telepítéséhez és karbantartásához, illetve asszisztensi munkakörbe (weboldal fejlesztés, Home office) keres diákokat.
Munkavégzés helye: Budapest, előre egyeztetett helyszínek
Munkaidő: Rugalmas, előre egyeztetett
Fizetés: 1 800 Ft/óra
Feladatok:
-
Split klíma telepítésnél és karbantartásnál segédkezés
- Felszerelés ki- és bepakolása
- Szerelés segítése
- Fúrás, csőhajlítás, kábelcsatornázás, csőperemezés
- Munkaterület takarítása (seprés, alap porszívózás)
- Alkatrészek tisztítása
- Gépjármű vezetése
-
Weboldal fejlesztése (Home Office)
- Termékek feltöltése
- Árlisták frissítése
- Blogbejegyzések írása
- Grafikák készítése alkalomszerűen (FB és egyéb hirdetésekhez)
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony
Előny:
- B kategóriás jogosítvány
- PhotoShop-ban jártasság
- Épületgépész tanulmányok
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post Klímaszerelő segéd és asszisztens first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésSparring partner
Diákmunka: Sporttevékenység gyakorlásához keresünk edzőpartnert.
Munkaidő: heti 1 alkalommal, 2 óra előzetes megbeszélés alapján, délutáni órákban
Munkavégzés helye: Budapest VII. kerület
Fizetés: bruttó 3000 Ft/óra
Az óradíjon felül partnerünk edzésenként 2-5 ezer Ft minőségprémiumot is fizethet.
Feladatok:
- Submission wrestling, brazil jiu jitsu jellegű laza testmozgás, játékos birkózás, önvédelmi fogások gyakorlása vezető managerrel
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
- Öltözék: NO GI, sportnadrág;
- Súlycsoport: 65 kg, vagy alatt; testmagasság 180 cm-ig;
- Jelentkezés önéletrajz és bemutatkozás megküldésével (rövid bemutatkozás, esetleges sportmúlt-szakág, testsúly és magasság megjelölésével, lehetőleg a testalkatot tükröző fénykép csatolásával);
- Korábbi gyakorlat előny, de nem feltétel
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post Sparring partner first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésMarketing/sales/szoftvertámogató tevékenység
Diákmunka: Partnerünk olyan munkatársat keres, aki segít a szoftverek és a mérnöki tanácsadás kommunikációjában.
Munkaidő: megbeszélés szerint
Munka kezdés: azonnal
Munkavégzés helye: XIV. kerület
Fizetés: 2 200Ft/óra
Feladatok:
- Szoftverek és a mérnöki tanácsadás kommunikációjának segítése
- Innovatív tartalmak gyártása
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
- Mérnöki szoftverek (elsősorban AutoCAD) ismerete
- BIM ismeret jól jöhet
- Web oldal szerkesztési ismeret, elsősorban wordpress alapon
- Közösségi médiában való aktív jelenlét, egyfajta influenszer
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Marketing/sales/szoftvertámogató tevékenység first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésInternship Purchasing Support and International Show Management
Student work: International shows, both on and offline, are a key part of AGCO’s marketing mix, involving all of AGCO’s key brands. In this role you will be supporting processes for purchasing and vendor management optimizing, show management / strategy and related business and marketing activities.
Place of work: Budapest 11th district, Alíz street and after induction hybrid work is possible
Start: as soon as possible
Working hours: min 20 hours a week, for at least 1 year
Salary: 1 900 HUF/hour
Responsibilities:
- Keeping contact with supplier and receiving quotations
- Making evaluation
- Gathering input form AGCO internal departments
- Supporting the commodity buyer in supplier management
- Aligning AGCO’s brands and key suppliers in defining stand layout, composition and construction
- Managing show cost tracking and invoice management across AGCO brands
- Preparation of meetings
- Supporting the Manager in Purchase Order management in SAP
- Setting up the digital registration platform for AGCO staff visitors
- Handling VIP and visitor arrangements for accommodation, transport, tickets
- Defining and tracking show cost KPIs
- Producing reports, presentations, and status update materials, show statistics, surveys, schedules related to AGCO Booth/brands/show/competitor events
- Supporting the manager in general administrative tasks
You are the perfect candidate if you:
- Have ctive full-time student status in Hungary (before 25 years you can be passive student too)
- Have project management experience, ideally in event management
- Have online and offline marketing knowledge
- Have strong administrative skills
- Have strong Excel, PowerPoint skills
- Have written and verbal business English fluency
- Have a minimum working knowledge of German is an advantage
- Have knowledge in sustainable event solutions is an advantage
- Have knowledge of Purchase Order management in SAP is an advantage
You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.
Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).
The post Internship Purchasing Support and International Show Management first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésParts Logistics Agent (German Speaking)
Student work: The key responsibility of the Parts Logistics Dealer Support is to process, verify and answer the requests from the retailers checking the internal BMW parts and logistics systems, mainly based on SAP. You will be the first point of contact to answer questions around parts logistics and availability.
Working hours: 30-40 hours a week
Start: as soon as possible
Place of work: Budapest 11th district
Salary: net 1900 HUF/hour
Responsibilities and duties:
- Be a point of contact for premium brand’s retailers.
- Process and answer the requests from the retailers thru a ticketing system.
- Responding to questions and issues around parts availability.
- Follow up and report the parts process from the order to the delivery.
- Collect parts pricing requests and collaborate with pricing department.
- Escalation and follow up of tickets around parts logistics matters.
- Provide support to resolve parts logistics issues in a timely manner, meeting the KPIs.
Requirements:
You are the perfect candidate if you:
- Have ongoing university studies (active student status)
- Fluency in English and German
- Interest in the automotive industry
- Experience in parts management is advantageous
- IT requirements: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, SAP
- Attention to detail
What We can offer
- Competitive Salary
- Regular training and access to global career opportunities/career progression
- Regular social events
- Modern office situated in Budapest
- A professional but relaxed working environment, as part of a welcoming and diverse team.
- Relocation Package available for candidates outside of Hungary
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Parts Logistics Agent (German Speaking) first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés